Betalingsmuligheder

Hos Tirendo.dk kan du vælge en af følgende betalingsmetoder:

1. Kredit kort
Her kan du nemt betale med VISA, MasterCard, Maestro eller American Express.

Dit kort vil blive opkrævet, når din ordre er foretaget. Som dit kreditkort information gå igennem en SSL proces, vi sikrer den højeste grad af sikkerhed, når de køber hos os. Alle personlige data krypteres og kan ikke ses af nogen.

2. PayPal

Hvis du vælger at gennemføre din betaling med PayPal, ved afslutningen af din ordre, vil du blive sendt til PayPal. Hvis du allerede har en konto hos PayPal, skal du blot logge ind og bekræfte din ordre. Hvis du ikke har brugt PayPal før, kan du registrere dig som gæst eller oprette en ny konto, og bekræft din bestilling.
Når vi har registreret betalingen, vil din ordre blive sendt. Normalt tager det kun et par minutter, før vi registrere din betaling via PayPal.

Når din bestilling er foretaget via PayPal, vil du modtage en ordrebekræftelse. Bemærk venligst, at der i sjældne tilfælde kan det forekomme behandling problemer på PayPal, som vi ikke kan påvirke. Bemærk, at en transaktion via PayPal vil blive udstedt fra vores webside, du kan ikke gå til PayPal’s webside til at gennemføre din ordre, så vil vi ikke forbinde betalingen med ordren. Venligst husk dette når du vælger PayPal som betalingsmetode.

Hvis du vælger at returnere dine varer, vil beløbet blive overført tilbage til din PayPal-konto. Hvad gør du, når dine penge er tilbage på din PayPal-konto? – Opbevar dem i din konto til senere brug, eller overføre beløbet til din bankkonto – det er dit valg. Det er de muligheder, du har i din PayPal-konto. Dette er uden for vores kontrol.

3. Via bankoverførsel

Overfør beløbet til kontonummeret på fakturaen. Når vi har registreret betalingen, leveres dækkene.

4. Øjeblikkelig bankoverførsel med Trustly

Efter bestilling vil du blive omdirigeret til siden Trustly Group AB. Bemærk venligst, at pop-up-blokkere kan forhindre omdirigering. I dette tilfælde, for at fuldføre betalingen, kan du bruge linket som findes i den ordrebekræftelse, du modtager fra os via e-mail.

Levering og montering

Vi gør livet let for dig og leverer, hvor du ønsker det inden for vores leveringsområde. Dette omfatter eksklusivt på vegne af tirendo.dk i Danmark.

A. Levering

1. Hvad er levering omkostninger?
Hos Tirendo levering er gratis.

For levering på øer tilføjer vi leveringsomkostninger på € 8,50 pr. dæk.

Ved kompletdæk og fælge: Priserne er per kompletdæk / fælg plus forsendelsesomkostninger på € 9,90 per kompletdæk / fælg i Danmark.

2. Hvem er vores logistik partnere?

Leveringen er lavet af Deutsche Paket Dienst (DPD). I bestemte tilfælde kan det også være fremstillet af GLS. Begge er specialiseret i dæk levering og har et tæt samarbejde med os.

3. Hvor kan jeg få mine dæk leveret?

Vi tilbyder to valgmuligheder for levering:

  1. Til din faktureringsadresse eller en anden bruger angivne adresse
  2. Til en af vores montage partnere, efter eget valg
4. Hvad er leveringstiden?

Leveringstiden delvist afhænger af, hvornår vi modtager din betaling, men det generelt tager omkring 2-5 hverdage.

5. Kan jeg afhente mine produkter mig selv?

Nej, desværre denne mulighed er ikke tilgængelig. De to alternativer til at modtage dine produkter er beskrevet ovenfor.

6. Hvad sker der, hvis ingen er til stede, når produkterne leveres?
Vi vil forsøge at levere tre gange. Efter det første forsøg, vil vores logistiske partner efterlade dig en besked, og ved hjælp af de kontaktoplysninger de efterlod, kan du arrangere en ny tid for levering.

B. Montering

1. Hvordan finder jeg en montering partner?

Du kan nemt finde en montering partner ved at indtaste dit postnummer. Dækkene vil blive leveret til montering partner, klar til at blive installeret.

2. Hvad er prisen for monteringen?
Priser for installation afhænger af montage partner. Du vil se priserne mens du bestiler. Vi undskylder for eventuelle kortsigtede prisændringer foretaget af montering partner. Da montering partner beslutter priserne på deres ydelser, kan vi ikke garantere, at priserne vil være den samme som, når de foretager bestillingen.

Efter køb

A. Annullering

Ifølge loven har du ret til at annullere kontrakten inden 14 dage uden nogen bestemt årsag. For køb af varer, afbestillingsfristen er fjorten dage fra den dag, når du eller en tredje person, du navngivet, bortset fra befragteren, overtog varerne. Hvis de bestilte varer leveres i delleverancer, de gælder fra dagen for modtagelsen af de sidste varer; hvis kontrakten om levering af varer annoncerer flere delvise forsendelser eller partier, afbestillingsfristen begynder på den dag, når den sidste dellevering eller partiet blev modtaget;

For at anvende din fortrydelsesret, du er nødt til at informere os (Tirendo Holding GmbH, Pappelallee 78/79 10437 Berlin, E-Mail: support@tirendo.dk) om din beslutning om at annullere kontrakten ved at give en klar erklæring (fx med post eller e-mail). For yderligere information, se venligst voresReturpolitik page.

B. Klager

Hvis du ønsker at returnere en vare kan du kontakte os via e-mail support@tirendo.dk

Vi vil behandle din anmodning hurtigst muligt, og tilbyder gratis tilbagelevering og / eller en ny leverance uden beregning.

C. Fortrydelsesret

Tirendo tilbyder en 14 dages returret fra den dag, du har modtaget dine varer.
Yderligere oplysninger kan findes i vores generelle vilkår og betingelser

Hvis du har spørgsmål kan du kontakte vores kundeservice på support@tirendo.dk.

Vi vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt

D. Garanti

For information om garanti, skal du se de generelle betingelser og vilkår

Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice på support@tirendo.dk

Vi vil vende tilbage til dig så hurtigt som muligt

Tilbage til toppen